Halo: Combat Evolved Anniversary

Seneler önce ilk kez Halo’yu oynadığımda oldukça hoşuma gitmişti. “Konsolda FPS oynayabilir miyim?” diye kendi kendime sormama rağmen, kontrollere kısa sürede alışıp, oyunu bitirmiştim. Hikayesi ve özellikle online modu ile Halo’yu uzun bir süre oynadım. Aradan 10 sene geçti ve eski dost yeniden geri döndü, hem de daha iyi grafiklerle birlikte. Yine yeniden Halo: Combat Evolved Anniversary (Kısaca Halo: Anniversary), şuanda Halo 4’ü geliştirmekte olan 343 Industries tarafından hazırlandı. Aslında bu oyun 343’ün neler yapabileceği hakkında da ufaktan fikir verebiliyor. Yapımı X360’ın HDD’sine yükledikten sonra maceraya daldım. Eski ve yeni halindeki grafikleri gösteren, tekrardan kaydedilen o muhteşem müziği ile birlikte oyuna giriş yapıyorsunuz. Halo: Anniversary, orijinal yapımla aynı. Hikaye ve ilerleyişte bir farklılık yok, ancak yapımcılar tarafından yeniden hazırlanması ile bazı konularda farklılık gösteriyor. İlk göze çarpan kısım tabii ki grafikler oluyor. Yeni baştan tasarlanan modellemeler, mimari, mekanlar kısaca tüm görsel kısım Saber3D grafik motoru tarafından çiziliyor. Grafiklerdeki farklılık daha en baştan kendini belli ediyor. Su efektlerinden, ışıklandırmaya ve gölgelendirmeye kadar yeni grafikler başarılı olmuş. Görsellik daha çekici hale gelmiş ve detaylanmış. 3B destek veren bir televizyonda oyunu 3B oynama imkanı da var.

Halo: Combat Evolved Anniversary

Benzer İçerikler