Neverwinter

MMORPG piyasası, uzun zamandır hiç olmadığı kadar kötü durumda. Kötü durumdan kastım, World of Warcraft ile birlikte gelen çoğu oyun mekaniğinin, konseptinin ve dinamiğinin norm olarak kabul edilmiş olması. Diğer oyuncularla birlikte “Dungeon yapmak”, “Raid yapmak” veya “Hadi Dungeon Search’ten yeni zindan atalım” tadında takılmak, aslında MMORPG konseptine bence oldukça uzak şeyler. Massively Multiplayer Online Roleplaying Game ile Massively Multiplayer Online özelliği taşıyan oyunlar iki ayrı şeydir, bu sebeple bir MMORPG’nin tasarım ilkeleri, bu ayrımın farkında olunarak ayrılmalıdır.Cryptic Studios tarafından geliştirilen Neverwinter ise, MMORPG piyasasında bir kırılma noktasının başlangıcı. MMORPG çizgisinin ne olduğunun farkında olan ve hikayelere duyarlı bir ekip tarafından hayata geçirilen projenin eksenini ise yine hikayeler oluşturuyor.

Neverwinter
Etiketler:
Neverwinter

Benzer İçerikler