Titanfall: Frontier's Edge

Titanfall’u açıklamak zor bir iş. Çıkışını yaptıktan sonra hem rekabetçi hem de normal FPS oyuncularını kendine çeken oyunun tüm getirdiklerinin yanında başardığı tek ve çok önemli bir  özellik vardı: Gerçek FPS ruhu.

O ruhun kaybolduğunu düşünen Unreal Tournemant, Quake, Half-Life oyuncularına ilaç gibi gelmişti. Elbette sadece onları düşünerek oyun yapmak anlamsız olurdu. En azından hatırı sayılır bir satış başarı gerçekleştirebilmek için hem eski hem de yeni oyuncuların dikkatini çekmek zorundasınızdır. İşte Titanfall bunu başardı.

Belki de bu öykünün başarıyla sonuçlanmasının en büyük etkeni Respawn Entertaiment’dı. Yaşı biraz büyük olanlar onları efsane bir çıkartma sahnesiyle hatırlarken, yeni nesil ise Çernobil’de geçen muhteşem bir keskin nişancı göreviyle tanıyordu.

Titanfall: Frontier's Edge

Benzer İçerikler